miercuri, 19 septembrie 2007 [înapoi] [prima pagină]

If Only

Am văzut astă-noapte un film luat la plezneală de pe net.. [unul din ălă pus într-un folder „cel mai tare film”/”incredibil”/”super filmul asta, merită tot downloadul”/”cel mai frumos film pe care l-am văzut să-mi ziceţi dacă v-a plăcut”/”cel mai penibil mod de-a ma face de râs chiar şi pe net acolo unde nimeni nu-mi ştie moaca mea de român prostănac”... uff.. i should stop]


Filmul cu pricina se numeşte „If Only” [wikipedia] [imdb] şi probabil că era musai să-l văd de vreme ce în ultima vreme tind să devin a genuine-misogin. L-am văzut. Femeia din mine a plâns cu muci [undeva acolo inside]... fiind încă o dată exploatată ideea de-a iubi pe cineva şi a-l pierde. Critic obscur fiind .. am putut să declar .. ceva de genul „uite! În sfârşit un film în care se pupă şi mor amândoi.. chiar dacă nu în aceeaşi ordine a lucrurilor şi chiar dacă până la urmă de fapt unul rămâne în viaţă (ce-ncurcătură!!)”.


Cu dedicaţie pentru toţi asiaticii care-mi citesc blogul [dar you tube duce lipsă de trailerul original de la mama lui]

Treptat treptat Teoria Stringurilor [wikipedia] ajunge să fie banal folosită în filme de orice fel.. ceea ce-mi place mult. Aici .. poate o vagă impresie e dată de „a doua şansă” sau „schimbarea locului” [cine moare până la urmă]. Sper sa fiu cât se poate de vag.. dar totuşi să stârnesc ceva interes pentru film. Eu unul zic că merită văzut.

Actorii principali sunt Jennifer Love Hewitt [Wikipedia][imdb](aka Samantha Andrews) şi Paul Nicholls [Wikipedia] [imdb] (aka Ian Wyndham)… doi îndrăgostei care petrec aceeaşi zi de două ori. Prima oară se întamplă ceva, a doua oară altceva. Dramatic, romantic, filmul totuşi mi-a părut a avea nişte idei foarte puternice în spate despre ordinea lucrurilor şi despre consecinţa acţiunilor noastre.


Filmul mi-a amintit de „What Dreams May Come” [cu Robin Williams] despre care mai mult ca sigur că voi avea o însemnare A.S.A.P. Tema până la urmă e foarte răspândită, ţine probabil de romantism şi permite filmelor să `arate` ce pot face unii oameni pentru jumătatea lor.

Vizionare plăcută!


Resurse:
Alte articole pe temă, de pe blog

0 comentarii: